Üldsätted ja tingimused

SUPER HOBBY

https://www.super-hobby.ee/  

 

 

 

  1. Üldsätted

 

  1. Need Eeskirjad on kohustuslikud ja Ostja ja Müüja vahel sõlmitava Lepingu lahutamatu osa, mis tutvustavad Ostjale e-kauplusest kaupade ostu- ja müügitingimusi ja sätestavad Ostja ja Müüja õigusi ja kohustusi.
  2. Müüja on PJB Hobby Sp. z o.o., adrese Ko¼mice Wielkie 781, 32-020 Wieliczka (Poola), KMKR kood : PL683-211-47-40, tālr. +48 12-284-83-28, e-post: [email protected] (Müüja).
  3. Ostja on isik, kes on ostnud kaupu e-kauplusest. Kaupu on e-kauplusest õigus osta:
  1. teovõimelistel vähemalt 18-aastastel või seaduste alusel enne täisealiseks saamist teovõimelisuse saavutanud füüsilistel isikutel, kelle teovõimelisus ei ole kohtulikult piiratud;
  2. alaealistel, 14-18-aastastel isikutel, kellel on vanemate või hooldajate nõusolek;
  3. juriidilistel isikutel.
  1. Registreerudes Veebipoe kasutajaks või esitades Veebipoes tellimuse, kinnitab Ostja vastavust Tingimuste punktis I.3 nimetatud kriteeriumitega.
  2. Ostja kinnitab Veebipoes tellimuse esitamisel, et on tutvunud ja nõustub käesolevate Tingmustega. Tingimustega mittenõustumisel ei ole Ostjal võimalik Veebipoe teenuseid kasutada.
  3. Müüja kohustub käesolevates Eeskirjades ja teistes Müüja dokumentides sätestatud tingimustel võimaldama Ostjal e-kaupluse teenuste kasutamist.
  4. Müüja kohustub e-kaupluses Ostjale selgelt ja arusaadavalt esitama informatsiooni, mis on sätestatud Eesti Vabariigi võlaõigusseaduse paragrahvis 48.
  5. Müüjal on õigus viivitamata ja hoiatuseta piirata või peatada Ostja võimalus kasutada e-kauplust või kustutada Ostja registreeringu, kui Ostja üritab kahjustada e-kaupluse töö stabiilsust, ohutust või rikub oma kohustusi.
  6. Müüjal on õigus muuta, parandada ja (või) täiendada Eeskirju, avaldades eeskirjade uue redaktsiooni internetilehel https://www.super-hobby.ee/ .   Eeskirjade uus redaktsioon kehtib ostu-müügitehingutele, mis sõlmitakse pärast Eeskirjade avaldamist internetilehel https://www.super-hobby.ee/ .

 

  1. Registreerimine ja isikuandmete töötlemine

 

  1. Ostja, kes soovib kasutada Veebipoe teenuseid on kohustatud registreeruma Veebipoe süsteemis, täites registreerimisankeedi. Registreerimisankeedis peab Ostja esitama  enda isikuandmed: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, aadress, kuhu tuleb kaup toimetada, telefoninumber ning muud kaupade kohaletoimetamiseks vajalikud andmed. Juriidilise isiku volitatud esindaja peab eesnime ja perekonnanime asemel registreerimisankeeti sisestama juriidilise isiku nime.
  2. Ostja vastutab selle eest, et registreerimisankeedil esitatud andmed oleksid korrektsed, täielikud ja õiged. Isikuandmete muutumise või ebatäpsuste korral tuleb neid uuendada esimesel võimalusel.
  3. Ostja on täielikult vastutav oma tegevuse eest e-kaupluses ja selle registreerimisankeedil esitatud andmete õigsuse eest. Kui Ostja esitab valeandmeid, ei vastuta Müüja selle tagajärgede eest.
  4. Ostjal on võimalus oma isikuandmeid igal ajal muuta või oma Veebipoe konto kustutada. Pärast konto kustutamist kaotab Ostja võimaluse kasutada Veebipoe teenuseid. Soovides Veebipoe teenuste kasutamist jätkata, peab Ostja registreerima Veebipoes uue kasutaja.

 

  1. Kaupade tellimine

 

  1. Ostja saab kaupa tellida/osta järgmistel viisidel:
  1. Uueks kasutajaks registreerumine https://www.super-hobby.ee/ e-poodi või logis sisse oma nimel, kui ta oli juba varem registreerunud.
  2. Ilma registreerimiseta, pärast vajaliku teabe täitmist.
  1. Ostja külastab e-kauplust ja valib välja talle huvi pakkuvad tooted.
  2. Ostja kaupade valimise ajal moodustub ostukorv, milles Ostja saab tutvuda kogu vajaliku informatsiooniga valitud kaupade kohta. Tutvunud kogu vajaliku informatsiooniga kauba kohta, võib Ostja muuta ostukorvi sisu, loobuda valitud kaubast (kaupadest) või, otsustanud tellida valitud kauba (kaubad), vajutab nuppu „Edasi“.
  3. Ostja esitab e-kaupluse vastavatel infoväljadel enda kohta täpse ja õige informatsiooni, mida on vaja tellimuse täitmiseks.
  4. Ostja valib e-kaupluses ühe Eeskirjade punktis V nimetatud kauba eest maksmise viisi, vaatab tellimuse veel kord üle ja veendub, et kõik tellimuse andmed on õiged, märgib, et on tutvunud ja nõustub Eeskirjadega, ning kinnitab tellimuse, vajutades nuppu „Kinnitan tellimuse“/“Osta ja maksa". Samal hetkel kinnitab müüja ostja tellimust, tingimusel et kogu teave on õigesti täidetud. Koos Ostja esitatud kaubatellimusega muutuvad käesolevad Tingimused pooltevaheliseks siduvaks Lepinguks. Leping loetakse sõlmituks, kui Ostja esitab Veebipoes kaubatellimuse ning teostab makse Tingimustes sätestatud korras.

 

  1. Toodete hinnad, tasumise

 

  1. Toodete hinnad Veebipoes ja koostatud tellimuses on esitatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Tooted müüakse Ostjale hindadega, mis kehtivad Veebipoes tellimuse esitamise hetkel.
  2. Ostja saab kauba eest tasuda ühel alljärgnevatest viisidest:
  1. pangaülekandega;
  2. kasutades elektroonilisi makse- või elektroonilisi pangasüsteeme

-PayPal

  1. Sõlmides Lepingu, nõustub Ostja, et kaupade ostudokumendid esitatakse Ostjale elektrooniliselt Ostja registreerimise või tellimuse esitamise vormis näidatud e-posti aadressil kohe pärast tellimuse täitmist.

 

 

  1. Kauba kohaletoimetamine

 

 

  1. Kaup toimetatakse kohale vaid Eesti Vabariigi territooriumil.
  2. Kauba kohaletoimetamiseks kasutab Müüja kullerettevõtte teenuseid.
  3. Kauba kohaletoimetamise hind ja tähtajad esitatakse enne tellimuse esitamist ja e-kaupluses. Kaupade tarnetähtajad ei kehti sel juhul, kui Müüja laos ei ole soovitud kaupu ja Ostjat teavitatakse tema tellitud kaupade puudumisest. Sel juhul lepivad Osapooled kokku tellitud kaupade tarnetähtaegade pikendamises ja teistes tarnetingimustes. Kui Ostja ei nõustu muudetud tarnetähtaegadega, on tal õigus Lepingust taganeda.
  4. Toodete kättetoimetamine Ostjale toimub tellimuse tegemise ajal valitud ajavahemikul.
  5. Ostja tellitud tooted toimetatakse kohale Veebipoe süsteemis Ostja registreeritud aadressile. Ostja kohustub tellimuse tegemise ajal valitud ajavahemikul kaubad vastu võtma.
  6. Juhul, kui toodete kohaletoimetamine ei ole võimalik Ostja süül või Ostjast sõltuvate asjaolude tõttu, tagastatakse eelnevalt kauba eest makstud raha, millest arvestatakse maha kauba kohaletoimetamise tasu. Kui Ostja soovib toodete teistkordset kohaletoimetamist, tuleb selle eest transporditasu maksta eraldi.
  7. Kui Müüja ei saa Ostjale kaupa kohale toimetada seoses oluliste asjaoludega nagu kaupade puudumine laos, pikemad kui sätestatud tarnetähtajad jne, kohustub ta pakkuma asemele analoogilist või oma omadustelt võimalikult sarnast kaupa. Kui Ostja loobub analoogse või oma omadustelt võimalikult sarnase kauba vastuvõtmisest, Leping lõpetatakse ja Müüja kohustub tagastama Ostjale tasutud raha 3 (kolme) tööpäeva jooksul, kui tasumine on juba toimunud.

 

 

  1. Lepingust keeldumine. Toodete vahetamine ja tagastamine

 

 

  1. Ostjal on õigus taganeda Veebipoes sõlmitud ostu-müügilepingust 14 kalendripäeva jooksul alates toodete kohale toimetamise hetkest.
  2. Lepingust taganemiseks esitab Ostja vabas vormis avalduse. Taganemisavaldust on Ostjal võimalik esitada saates see Müüja e-posti aadressile [email protected] .
  3. Tingimuste punktis VI.1 sätestatud õigust võib kasutada ainult Ostja, kes võlaõigusseaduse mõistes on tarbija, s.o füüsiline isik, kes teeb tehingu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega
  4. Eeskirjade punktis VI.1 sätestatud aja jooksul on Ostjal õigus vahetada ostetud sobiva kvaliteediga kaup analoogsete teiste mõõtude, vormi, värvi, mudeli või komplekteeritusega kauba vastu. Kui kaupa vahetades tekib hinnaerinevus, tasub Ostja Müüjale suurema hinna osa (hinnavahe) või Ostjale tagastatakse enammakstud hinna osa (hinnavahe).
  5. Eeskirjade punktis VI. sätestatud korras peab Ostja tagastatav (vahetatav) kaup vastama alljärgnevatele nõuetele:
  1. Tagastatav kaup peab olema originaalses, korralikus ja kahjustamata pakendis;
  2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata;
  3. Tagastatav kaup peab olema säilitanud kaubandusliku välimuse (etiketid kahjustamata, kaitsekiled eemaldamata jne);
  1. Ostja peab viivitamatult, st mitte hiljem kui neljateistkümne päeva jooksul Müüjale Lepingust taganemise avalduse esitamise päevast omal kulul tagastama kauba Müüjale.

Ko¼mice Wielkie 781, 32-020 Wieliczka (Poola)

  1. Müüja tagastab mitte hiljem kui neljateistkümne päeva jooksul alates päevast, kui ta sai Ostja poolt tagastatava kauba kätte, Ostjale kogu tasutud summa, v.a Eeskirjade punktis VI.4 nimetatud kaupade asendamise juhtumi korral. Müüja ei ole kohustatud tagastama Ostjale lisakulusid, mis tekkisid sellest, et Ostja valis teise, mitte Müüja pakutud kauba kohaletoimetamise viisi.
  2. Tagastades Ostjale kogu tasutud summa, juhindub Müüja Ostja lepingust taganemise avalduses või tagastusvormis nimetatud makseviisist, välja arvatud siis, kui Ostja ja Müüja lepivad raha tagastamisviisis ja korras kokku teisiti.
  3. Palun lisage nii palju kui võimalik toote ostukinnitus.

 

 

 

 

  1. Mittenõuetekohase kvaliteediga kaupade tagastamise ja vahetamise tingimused

 

  1. Müüdud kaupade puudusi kõrvaldatakse, mittekvaliteetseid kaupu vahetatakse või tagastatakse, juhindudes Eesti Vabariigi võlaõigusseaduses ja käesolevates Eeskirjades sätestatud korrast.
  2. Müüja pakutavad kaubad on nõuetekohase kvaliteediga (kauba omadused vastavad kauba kirjeldusele), kui:
  1. kaup vastab Müüja poolt e-kaupluses esitatud kirjeldusele ja omab selliseid omadusi nagu kaup, mille Müüja on esitanud näidise või mudelina kauba reklaamimisel;
  2. kaupa sobib kasutada selleks, milleks teatud sorti kaupu tavaliselt kasutatakse;
  3. kaup vastab kvaliteedinäitajatele, mis tavaliselt on iseloomulikud sama omadusega kaupadele ja mida Müüja saab põhjendatult loota kauba omaduste ja eseme tootja, selle esindaja või müüja avalikult avaldatu, sh reklaami ja kaupade märgistuste ja eseme konkreetsete omaduste alusel.
  1. Kui Ostja saadud kauba kvaliteet ei vasta kauba kvaliteedinõuetele, mis on sätestatud Lepingus, kaubakirjelduses või mis on tavapärased sellele kaubale, võib Ostja omal äranägemisel nõuda Müüjalt:
  1. kui võimalik, tasuta kõrvaldada kauba defekt;
  2. kui võimalik, tasuta asendada mittekvaliteetne kaup kvaliteetse kaubaga;
  3. proportsionaalselt kauba puudustega vähendada hinda;
  4. lõpetada leping ja nõuda tasutud summa tagastamist, välja arvatud siis, kui kauba puudus on väheoluline.
  1. Kui mittekvaliteetne kaup tagastatakse, kohustub Müüja mittekvaliteetse kauba tagasi võtma oma kulude ja transpordiga või hüvitama Ostjale mittekvaliteetse kauba tagastamise kulud. Kauba saab Ostja tagastada Müüjale müügikohtadesse või edastada, kasutades kulleri teenuseid. Ostja võib lepingu tingimustele mittevastava kauba müüjale tagastada

Ko¼mice Wielkie 781, 32-020 Wieliczka (Poola)

  1. Ostja kaotab õiguse tugineda kauba Müüjale tagastamisel kauba mittevastavusele, kui kauba puudused on tekkinud Ostja või kolmandate isikute süül, kauba mittenõuetekohasest kasutamisest ja hoidmisest, samuti siis, kui kauba puudused olid teada kauba vastuvõtmise ajal ja Ostja oleks pidanud neid märkama, kuid Ostja ei pöördunud 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul kauba saamise päevast Müüja poole.
  2. Raha tagastatakse mitte hiljem kui 14 päeva jooksul ajast, kui kaup on tagastatud Müüja lattu. Müüja tagastab Ostjale kogu tasutud summa pangaülekandega Ostja nimetatud pangakontole, välja arvatud siis, kui Ostja ja Müüja lepivad raha tagastamisviisis ja korras kokku teisiti.

 

  1. Teabevahetus

 

  1. Tuginedes käesolevate Eeskirjade ja Privaatsuspoliitikaga sätestatud korrale, edastab Müüja kõik teated Ostja registreerimise ajal või kauba tellimise ajal nimetatud e-posti aadressil või tema kontakttelefonil.
  2. Ostja esitab kõik teated ja küsimused Müüja e-kaupluse osas „Kontaktid“ nimetatud sidevahenditel.

 

  1. Privaatsuspoliitika

 

 

  1. Privaatsuspoliitika - Müüja kinnitatud dokument, mis on avaldatud internetilehel https://www.super-hobby.ee/, mis sisaldab isikuandmete kogumise, säilitamise, käitlemise ja hoidmise peamisi eeskirju.
  2. Müüja kohustub austama Ostja privaatsusõigusi temale kuuluva isikliku informatsiooni suhtes ning käitlema Ostja Isikuandmeid vaid Eeskirjades, Privaatsuspoliitikas ja Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.

 

  1. Lõppsätted

 

  1. Käesolevad Tingimused on koostatud, juhindudes Eesti Vabariigi õigusaktidest.
  2. Käesolevatest Tingimustest tekkivatele suhetele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.
  3. Kõik vaidlused, mis tekivad nende Eeskirjade täitmisest, lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet saavutada ei õnnestu, lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi seadustes sätestatud korras.
  4. Kui ostja ja müüja ei jõua vaidluses kokkuleppele, on ostjal õigus pöörduda kohtuvälises korras tarbijavaidluseid lahendava subjekti, so Tarbijakaitseameti (Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: [email protected], tel 6201 707, koduleht www.tarbijakaitseamet.ee poole.
  5. Ostjal on võimalik pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise veebilehele: https://ec.europa.eu/.

 

 

SIDEVAHENDI ABIL SÕLMITUD LEPINGUST TAGANEMISE NÄIDISVORM

 

(see vorm on vaja täita ja saata ainult siis, kui soovite lepingust taganeda)

 

PJB Hobby Sp. z o.o.,

adrese Ko¼mice Wielkie 781,

32-020 Wieliczka (Poola)

e-post: [email protected] 

Deklareerin/deklareerin/deklareerin, et olen nõus/taganema lepingust, mille olen sõlminud/sõlminud järgmiste kaupade/teenuste ostmiseks [mittevajalik maha tõmmata]

 

Tellimuse kuupäev/kättesaamise kuupäev [mittevajalik maha tõmmata]

 

Tarbija(te) nimi (nimed)

 

Tarbija(te) aadress

 

Tarbija(te) allkiri (allkirjad) [ainult juhul, kui käesolev vorm on saadetud paberil]

 

Kuupäev