Vaadake oma tellimuse olekut ja üksikute toodete täpseid tarnekuupäevi. Muutke, lisage või eemaldage oma tellimusest tooteid. Saatekulu säästmiseks kombineerige uued tellimused tarnimata tellimustega.

Iseteeninduse paneel

Iga veebipood võimaldab teil:

  • kontrollida oma tellimuse olekut
  • teha makseid ja kontrollida oma makse olekut
  • oma saadetisi jälgida

Loomulikult pole meie pood erand ja saate oma tellimuse mis tahes aspekti muuta kuni selle tarnimiseni.
Kuid meie iseteeninduspaneeliga saate ka teha järgmist:

  • Kontrollida eeldatavaid tarne- ja tarnekuupäevi.
    Kõik on selgelt märgitud, nii et te ei pea mõtlema, kas kaup on saadaval, kui kaua järeltellimine aega võtab või millal võite oodata kohaletoimetamist.
  • Pääseda juurde tellimuse üksikasjadele.
    Kui teie tellimus sisaldab mitut toodet erinevatelt tarnijatelt, näete täpseid kuupäevi, millal me iga toote kätte saame ja millal need on saatmiseks valmis.
  • Lisada ootel olevatele tellimustele rohkem tooteid.
    Teile meenus viimasel minutil, et vajate midagi veel? Pole probleemi. Kõik, mida peate tegema, on lisada toode (tooted) mistahes aktiivsele, saatmata tellimusele.
  • Eemaldada tooteid üksikutest tellimustest või tühistage terved tellimused.
    Kas muutsite millegi suhtes oma meelt? Või ei saa oodata üht toodet, mis teie tellimust kinni hoiab?
    Kõik, mida peate tegema, on see toode oma tellimusest eemaldada või teisaldada oma broneeringutesse ja lisada see oma järgmisesse tellimusse.
  • Tooteid broneerida.
    Te ei taha, et keegi teine ​​​​viimase eksemplari endale saaks, kuid te pole veel päris valmis oma tellimust teele panema?
    Samuti pole probleem. Saate oma tellimust kuni 14 päeva edasi lükata ja muid tooteid lisada.
    Kas vajate pikemat broneeringut? Meie süsteem võimaldab osalise ettemaksu eest broneerida kaupu kuni pooleks aastaks.
  • Muuta makseviisi.
    Valisite ettemaksu, kuid mingil põhjusel ei saa seda teha? Saate vahetada kättesaamisel maksmise vastu (või vastupidi).
  • Muuta tarneviisi ja -aadressi.
    Märkisite vale aadressi? Või soovite, et teie tellimus toimetatakse teie töökohale, mitte koju? Enne kauba väljasaatmist saate oma tarneaadressi täielikult muuta ja kullereid vahetada.
    Teie aadressi pole nii lihtne leida? Saate kullerile anda juhiseid, mis trükitakse saatelehele.
  • Arveid redigeerida.
    Saate valida, milliseid kaupu teie arvel näidatakse (ülejäänud on kviitungil).
    Samuti saate muuta arvel olevat aadressi ja printida selle otse meie veebisaidilt.
    Kui vajate makse sooritamiseks ettemaksuarvet, saate ka selle meie saidilt alla laadida.
  • Kas teil on erisoove?
    Meie veebisait võimaldab teil näha, kes teie tellimusega tegeleb ja esitada meie töötajatele kommentaare.
    Kui te ei saa iseteeninduspaneeli kasutades midagi teha, võtke meiega ühendust meie kohapealse sõnumiteenuse kaudu,
    mis seob teie sõnumi teie tellimusega ja tagab, et see ei jää kahe silma vahele.

Kõike ülaltoodut (välja arvatud pikaajalised broneeringud) saab teha ilma kontota.
Pärast tellimuse esitamist saadetakse teile e-posti teel spetsiaalsed lingid, mis võimaldavad teil tellimust muuta ja mis takistavad volitamata isikutel muudatuste tegemist.


Kuidas iseteeninduspaneeli aktiveerida?

Logige sisse ja minge vahekaardile „·Minu tellimused“.
Kui teil pole kontot, klõpsake lingile tellimuse kinnitusmeilis, mis saadeti teile automaatselt pärast esitamist.

Tagasi