Kas ma saan tellida kaupa, mida veebisaidil pole või mille juures on märge „pole saadaval“?

Tavaliselt ei võta me vastu tellimusi kaupadele, mis ei ole saadaval.

Kui suudame kauba usaldusväärselt järeltellida, on sellel olek „nõudmisel“ ja seda saab tavapäraselt tellida.
Kui toode on loendis või pole saadaval, tähendab see tavaliselt, et me ei tea, millal ja kas see on saadaval või millise hinnaga.
Kuna anname endast parima, et tellimused usaldusväärselt täita, ei võta me vastu saadaval mitteolevate toodete tellimusi (me ei taha anda lubadusi, mida me ei suuda täita!).

Valik „Teavitage mind, kui see toode on saadaval“.

Kui toode pole saadaval, soovitame teil kasutada valikut „Teatage mulle, kui see toode on saadaval“. Iga kauba lehel on nupp ja väli e-posti aadressi sisestamiseks (välja arvatud juhul, kui olete sisse logitud, sel juhul pole see vajalik).
Kui oleme teie taotluse registreerinud, saadab meie süsteem teile automaatselt teate, kui toode on saadaval.

Pidage meeles, et meie veebisaidil on tavaliselt ainult saadaolevad tooted, nii et kui te ei leia toodet, mille kohta soovite teatist saada, filtreerige otsingusuvandid sobivalt.

Me ei võta vastu telefoni või e-posti teel esitatud teavitustaotlusi.

Meie laost liigub iga päev sadu kaupu.
Me ei saa käsitsi ennustada, kes millest huvitatud võib olla, seega on ainus viis teavituste saamiseks meie automatiseeritud süsteemi kaudu. Täname teid mõistva suhtumise eest.

Kaks erandlikku olukorda

  • Kui antud toode on uus ega ole veel meie veebisaidile pandud, ilmub see tõenäoliselt peagi. Samuti võite meilt küsida, kas oleme midagi kahe silma vahele jätnud.
  • Kui me ei müü teatud kaubamärgi kaupa, tähendab see, et me ei tee selle tarnijatega koostööd. Oleme avatud ettepanekutele oma pakkumise laiendamise osas, seega võib meil olla võimalik alustada koostööd uue tarnijaga sõltuvalt ettepanekust, kuid me ei saa sellistelt tarnijatelt üksikuid kaupu tellida.

Saadavuse ajaloo tabel

Iga kauba lehel on üksikasjalik saadavuse ajaloo tabel.

  • Püüame hoida nõudlusele vastavat laoseisu, kuid kui mõni kaup tuleb ja läheb regulaarselt, tähendab see, et meil on ajutine defitsiit. Kui toode pole ajutiselt saadaval, vaadake selle tarneajaloost saadavuse sagedust ja hinnangut selle kohta, millal see uuesti laos on.
  • Kui toode on olnud vähemalt paar kuud kättesaamatu või pole kunagi olnud saadaval, tähendab see kas seda, et see pole turustaja poolt saadaval (st seda enam ei toodeta või seda ei tellita enam ebapiisava nõudluse tõttu) või seda, et me ei tee enam tarnijaga koostööd, seetõttu ei saa me kaupa järeltellida, kuna meil pole seda kuskilt tellida.
    Erandiks on siin teatud tööriistade varuosad.
  • Ebatavalised diagrammikuvad:
    • Kui diagramm ei näita ühtegi tarnet, kuid kauba olek on nüüd märgitud saadaolevaks, tähendab see, et kaup on broneeritud, kuid pole ostetud ja broneeringu aeg on lõppenud.
    • Kaup on saadaval, kuid mitu kuud (või isegi mitu aastat) pole tarnet registreeritud. Seda seetõttu, et viimane tarne oli piisavalt suur, et rahuldada pikaajalist vajadust, nt osteti suurtes kogustes piiratud koguses toodet.
Tagasi