Olen juba makse teinud ja mu tellimuse juures on endiselt kirjas „tasumata“.

Kui olete sooritanud veebimakse PayU, PayPali või pangaülekande kaudu, veenduge, et makse oleks edukalt sooritatud. Logige sisse oma PayU, PayPali või pangakontole ja vaadake, kas makse on nähtav. Kui jah, kontrollige olekut.
Kui kõik viitab sellele, et see on korralikult tehtud, kuid meie süsteemis on siiski kirjas „tasumata“, siis võtke meiega ühendust.

Pangaülekanded ja kohapealsetes punktides tehtud maksed fikseeritakse tavaliselt järgmisel päeval.
Ülekannete tegemine välispankadest võib kesta kuni nädala (või isegi kauem).
Ülekannete hilinemise kõige levinum põhjus on vale kontonumber. Veenduge, et esitatud teave oleks õige.
Kui arvate, et teie ülekanne võtab kauem aega, kui peaks, võtke meiega ühendust.


Märkus: kadunud makse kohta pretensiooni esitamisel lisage maksekinnitus (kuvatõmmis, PDF-kinnitus, skaneerimine vms).

Tagasi